Inden for bagagerummet opdager du den fulde størrelse plast Traxion ydersål. Nu antager jeg, at det her er den identiske substans, der er identificeret under CrazyPower TR, simpelthen fordi de bringer identisk identifikation og også næsten alle. Det er faktisk typisk glat sammen med andre spor i treading med hensyn til multirigionelt greb. Denne slags med alle de lang overflade Fila Disruptor 2 sko bidrager til flere latterlige niveauer.
At være en uddannelse boot skal være, det skoene butik særlige program er normalt glat med en 6mm høj hæl for at kunne bunden falde. Meget mindre glat, fordi 3mm CrazyPower, alligevel tæt på alle de CrazyTrain Top-notch, jeg overvejede, har været glat nok. Dragt:
At angive Alphabounce Instruktører er normalt omfattende kan være en underdrivelse, de kan uden problemer være den største uddannelsesstart lige indvendigt program og også i hvilken vi har brugt men. Den særlige højhæl og også midtfoden med bagdragt er ret almindelig sammen med bare en lille midtfod (bue), men fodens bold strækker sig ind i et hulområde til din fod. Selvom det virkelig er omfattende, er det ikke noget større område, og derfor vil skoene eller støvlerne ikke tænke, at Elf sko eller støvler. Endnu en ting at se vil være baghovedet hunden krave rejser opad lidt og også gnider inde i min egen ordentlige bagfod, mærkeligt det er virkelig simpelthen nogen bestemt: men det er bagfoden, som vi har busted lige før.
Den særlige lacing metode strammer bare støvlen fra dine førende, Vans sko til salg, selv om de særlige øjenlader synes at være de kan være inden for designet af Flywire. Når du brede blonder opad, ender den mest bemærkelsesværdige i sidste ende blot med at skrumpe opad, den lille frustrerende at overveje endnu vundet taffel i modsætning til ft. Så det er godt. Det er muligt at begge falder disse slags sko eller støvler om og også flytte helt perfekt, det eneste øjeblik, jeg må sige, at jeg cinched disse opad har været en gang, jeg ville stykke snor klatrer.
I dimensionerne 10 er mine egne typiske instruktør dimensioner, den særlige Alphabounce s arbejde ekstremt lidt udvidet, men min partner og jeg tror ikke, jeg kunne dimensionere lige ned, har det nemt været at kunne gentage. De kan passe perfekt, heller ikke tænk at klovnsko eller støvler, derfor kan jeg ikke gnage og sandsynligvis ville ikke Adidas Questar Rise sko dimensioner lige ned som følge af min egen Mortons bund. I forhold til Metcon 4 'New Balance shoes online shop s i 10, vil de tro at enhver 10. 5 endnu i forhold til Nano 8' s, vil de mærke en smule en mindre mængde enorm. Den særlige bedste opstart, størrelsesorienterede, handler kun om hastigheds-TR'erne, som normalt sprang lidt udvidet på samme tid. Min egen hjælp vil være i hvilken uden Mortons bund næste bund mere tid i forhold til kæmpe bund, dimensionerer disse slags 50 procent lige ned. Skal du ligesom mig selv, dimensionerer disse når du helt sikkert ville være den typiske sko eller sko.