New Balance 410 Spring 2010 new balance 1260 dam Releases 11 jan 2010 Ny Balance kommer med några imponerande val för damerna. Om det träffar spåret eller en avslappnad spark att ha på sig medan du springer till lunch från kontoret är New Balance 410 ett bra utseende. I tre nya stilar, inklusive taupe / blå, solbränna / beige och blå / grått, ser den lätta löparen bekvämt ut och modern. Gjord av mockahål, häft och spetsar med nylonpaneler är de mer lämpade för våren än vintertid men de är nu till salu nu exklusivt på Nordstrom.
Jag kommer att erkänna att när jag ser dessa jag är sönder. Namnen skriker stränder, fint väder och semester, men utseendet skriker bergen, griper och sover i skogen. Inte att jag är emot camping, jag behöver bara vara säker på att jag kan fånga spelet och jag kan uppdatera min twitter.Alla skämt åt sidan har New new balance 1260v4 dam Balance tagit en unik färgväg till 574. Använda Hawaiian solnedgång och stränder som inspiration, Den orange / blå färgväg representerar väl. Trots att designen ger en mer robust utseende med användning av väderbestämda material, skulle de passa perfekt gå längs en sandstrand. Även om de inte är tillgängliga nu new balance 1260v4 herr bör du se dessa nya New Balance-konton inom en snar framtid.
Mita x Oshman s x Ny balans CM1500 31 december 2009 Slated att släppa i januari 2010 och detaljhandel för $ 180 är detta samarbete mellan New Balance, Mita och Oshman s. Den valbara silhuetten är CM1500, som sportar en grå / vit / blå färgväg. Övre är tillverkad av mörkgrå och mörkblå mocka, medan blåmask och vita läderaccenter är också närvarande. Tungan såväl som utseendet på N-logotypen har en guld nyans, som trots att den är minut, är fortfarande väldigt snäll. Som vi nämnde kommer de att new balance 1260v5 dam släppa i januari så var på utkik efter dem.
Rid på klackarna av en extremt framgångsrik lansering under hösten 2009 har samarbetet med New Balance och Nine West återkommit för en andra säsong med Chizzle sneakerlinjen 2009. Bestämd för att hålla skorna snygga och bekväma, The Chizzle är baserat på New Balance 410 och har blivit uppdaterad till en trendig mode-framåt leopard tryckt mocka med kontrasterande nubuck. Den visar ingen rädsla i deras design estetiska, The Chizzle kommer i två färgvägar; tan / cognac leopard och grå / svart leopard. Finns nu hos utvalda återförsäljare.
Hanon släppte bara en annan teaser videohyping upp till lanseringsdatum för Bionic Project. Vi förde dig en förhandsgranskning av Hanon x Eschler x New Balance 576 Bionic Project-samarbetet tidigare denna månad, som inkluderade en video av produktionsprocessen. Om du glömde, dubbade MAJORORNA (vita) och AUSTINEN (grå), var och en har Användning av Eschler keramiskt belagd tyg i högkonstruktionen. Denna process komplimangerar omarbetandet av de klassiska 576-talet genom att ge dem exceptionella hållbarhetskvaliteter samt ett distinkt tonalt polka dotutseende.
Ny balans 1400 14 dec 2009 Om du håller koll på New Balance-modellnumret är lika svårt för dig som det är för den genomsnittliga new balance 1400 dam personen, kom bara ihåg en sak, när 1400 kommer ut betyder det vanligtvis affärer. Modellen är ansvarig för några av de bästa dropparna 2009 och ser redan ut att sätta på värmen under 2010. Ett par färggallerier kommer att släppa nästa år, inklusive en kräm / brun och en svart / brun. Skorna på som natt och dag med den övervägande färgen som antingen är svart eller kräm i läder med en mocka mudguard medan hållocket och tungan är en djup chokladbrun. Förvänta dig att se mer detaljerade bilder av dessa någon gång nästa år när vi får mer information.